Több, mint 12 milliárd forint visszatérítés a REpont alkalmazáson keresztül

Már közel 10 milliónál jár a MOHU REpont applikációján keresztül történő bankszámlára utalások száma. Ennek eredményeként eddig összesen közel 12 milliárd forintot kaptak vissza a fogyasztók a digitális platform használatával.
A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. kötelező visszaváltási rendszerében, a REpont applikáción keresztül teljesített közvetlen bankszámlára történő utalások száma rövid időn belül eléri a 10 milliót. A fogyasztók hazánkban eddig összesen több mint 12 milliárd forint értékben használták a kötelező visszaváltási rendszer azonnali banki átutalás opcióját a Raiffeisen Bank digitális fizetési megoldásának köszönhetően. Ez a mérföldkő jól mutatja, hogy milyen sokan választják ezt a lehetőséget, amely gyors és kényelmes megoldást kínál a visszaváltási díjak kezelésére. Az alkalmazás népszerűségének köszönhetően naponta ma már nagyságrendileg 40 ezer utalás történt a REpont rendszeren keresztül, az utalások átlagos összege pedig 1250 forint.
A REpont applikáció 2024. február 21-én vált elérhetővé a Google Play és az App Store kínálatában. A kötelező visszaváltási rendszer (DRS) türelmi idejét követően, nyár elején a felhasználók száma ugrásszerű növekedésnek indult és azóta is töretlen az applikáció népszerűsége. Az applikáció hatékony és praktikus eszközként egészíti ki a hazai DRS rendszert, amelyben az online kapcsolat mellett a térképes kereső és a vonalkód-leolvasó funkció regisztráció nélkül is használható.
Az alkalmazás ezeken felül a világon egyedülálló módon, regisztrációt követően azt is lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a visszaváltási díjat azonnal saját bankszámlájukra utalják, ezzel egyszerűsítve és gyorsítva a visszaváltási folyamatot. A rendszer bevezetése óta már több mint 1,2 millió felhasználó töltötte le az alkalmazást és a visszaváltott összegek jelentős részét már ezen a digitális platformon keresztül kérik vissza a fogyasztók.
A MOHU Raiffeisen Pay API megoldással megvalósult REpont applikációja kiváló példa arra, hogyan hasznosíthatóak a digitális lehetőségek az ügyfélélmény növelésére, ezúttal az azonnali fizetési rendszer lehetőségeire támaszkodva, innovatív banki megoldásokkal.
A fogyasztók a visszaváltási díjat többféleképpen is visszakérhetik: a rendszer indulása óta visszaváltott 1,4 milliárd palack, doboz és üveg több mint 80 százalékának ellenértékét boltokban levásárolható utalványként kérték vissza. Emellett a palackonként járó 50 forintos díj karitatív célokra is felajánlható, amelynek köszönhetően eddig több mint 118 millió forint gyűlt össze gyermekkórházak javára.
Forrás: mohu.hu
Képforrás: dtkh.hu