rna ado 1 szazalek

Közlekedés

A téli szünetben mindennap várja utasait a Gyermekvasút - közölte a MÁV Zrt. hétfőn az MTI-vel.

A közlemény szerint január 5-ig minden nap a téli hétvégi menetrend érvényes, és a két végállomásról óránként indulnak vonatok: Hűvösvölgyből 9.10 és 16.10 között, míg Széchenyihegyről 10.03 és 17.03 között.

A fényvonat Hűvösvölgyből páros óra 10 perckor, Széchenyihegyről páratlan óra 3 perckor indul.

A hagyományos vonatokon kívül december 28-án, 29-én és január 4-én, 5-én nosztalgiavonat is közlekedik gőzmozdonnyal - tették hozzá.

Jelezték, hogy az ünnepek alatt az üzemidő módosul, december 24-én az utolsó járatok jóval hamarabb indulnak a végállomásokról: Hűvösvölgyből 12.10-kor, Széchenyihegyről pedig 13.03-kor, január 1-jén pedig az első vonatok a szokásosnál egy órával később, Hűvösvölgyből 10.10-kor, Széchenyihegyről 11.03-kor indulnak.

A menetrend a Gyermekvasút honlapján (https://gyermekvasut.hu/menetrend/) érhető el.

 

Forrás/fotó: mti.hu

 

A vezető magyar buszgyártó, a Kravtex-Kühne Csoport a Volánbusszal közösen mutatta be új fejlesztését a budapesti Népliget autóbusz-állomáson. A Mosonmagyaróváron és Győrben gyártott, teljes mértékben elektromos meghajtású Credobus Electronell 18 az első magyar csuklós e-busz. Az ultrakönnyű jármű saját tömege legalább 4 tonnával alacsonyabb, mint egy átlagos csuklós buszé, kevesebb akkumulátormodullal készül, üzemeltetése pedig sokkal gazdaságosabb, mint versenytársaié. A jövő év elején a Volánbusz is teszteli a csuklós Electronellt.

A Credobus Electronell típuscsalád csuklós változatát a Kravtex-Kühne Csoport a fővárosban, a Volánbusz népligeti autóbusz-állomásán mutatta be 2024. december 18-án.

Az eseményen Dr. Bói Loránd, az Építési és Közlekedési Minisztérium közlekedésstratégiáért felelős helyettes államtitkára elmondta: „Az Építési és Közlekedési Minisztérium kiemelt célja a helyközi közszolgáltatásban résztvevő járműállomány fejlesztése. 2018 óta a Volánbusz flottájának átlagéletkorát 13 évről csaknem 10 évre sikerült csökkenteni. Ebben a Kravtex-Kühne Csoportnak is kiemelkedő szerepe volt, hiszen ma már az állomány közel fele ettől a gyártótól származik. A következő időszakban évente több száz további új eszköz kerülhet a MÁV-csoporthoz, hiszen a folyamatban lévő pályáztatás során 10 éves időtartamra kiválasztandó szolgáltatónak alacsonyan kell tartania a járművei átlagéletkorát. A Volánbusznak komoly tapasztalata van az elektromos autóbuszok üzemeltetésében, így ennek a folyamatnak a most bemutatott autóbusztípus is aktív részese lehet. De nemcsak az e-buszok, hanem az alacsony fogyasztású és károsanyag-kibocsátású, korszerű, de hagyományos meghajtású járművek is több ezer tonna kibocsátáscsökkenést jelentenek majd amellett, hogy a szolgáltatási színvonalat is tovább javítják.”

Dr. Krankovics István, a Kravtex Kft. ügyvezető igazgatója hangsúlyozta: „Az Electronell 18 az első magyar csuklós elektromos buszként máris bevonult a hazai járműgyártás történetébe. Az elektromos Credobusok bemutatását kiemelkedő tehetségű magyar buszfejlesztő mérnökök többéves munkája előzte meg. A több mint 1,5 milliárd forintos kutatás-fejlesztési projekt mindössze 400 millió forint támogatással valósult meg. Az Electronellek fejlesztése és gyártása is hazánkban történik, beleértve a legmagasabb hozzáadott értéket képviselő vezérlőrendszereket és szoftvereket. Meggyőződésünk, hogy ilyen termékek szükségesek ahhoz, hogy Magyarország a járműipari elektrifikáció nyertesei közé kerülhessen. Az eddig több mint 3000 buszt gyártó, Magyarországon piacvezető Kravtex-Kühne Csoport készen áll arra, hogy részt vegyen a hazai közösségi közlekedés elektrifikálásában.”

Dr. Kormányos László, a MÁV-START Zrt. és a Volánbusz Zrt. műszaki és üzemeltetési vezérigazgató-helyettese hozzátette: „2022-ben és 2023-ban 100 elektromos meghajtású jármű érkezett a Volánbuszhoz a fővárosi agglomerációba és hat vármegyeszékhelyre, 2025-ben pedig további 20 darab új e-buszt állítunk forgalomba hat kisebb településen. Hazai gyártású e-buszok is nagy sikerrel zöldítik flottánkat, illetve a Credobus Electronell szóló változatát eredményesen teszteltük idén júniusban Győrben, így joggal remélhetjük, hogy a közeljövőben a Kravtex-Kühne Csoport elektromos buszai is aktív részesei lehetnek a fenntartható közösségi közlekedés megteremtésének.”

A Credobus Electronell 18-ról

A Fővárosi Autóbuszüzem által készített első magyar csuklós busz 1960-as bemutatása után 64 évvel a Credobus írja tovább a magyar csuklósbusz-történelmet. A 2024-ben Mosonmagyaróváron és Győrben gyártott új Credobus Electronell 18 az első magyar csuklós busz elektromos meghajtással.

Az Electronell 18 az áttörést jelentő műszaki innovációknak köszönhetően a legkönnyebbnek számít az acélvázas csuklós e-buszok között. A piacon megszokottnak számító 20-21 tonnával szemben a járműújdonság saját tömege nem haladja meg a 16 tonnát. Ezáltal a megcélzott 300 kilométeres hatótávhoz mintegy 25 százalékkal kisebb tömegű akkumulátorcsomagra van szükség. Az Electronell 18 várhatóan kategóriájának leghatékonyabb és leggazdaságosabban üzemeltethető autóbusza lesz.

A több mint 1,5 milliárd forintos kutatás-fejlesztési projekt eredményeként megszületett típus rendkívül magas hazai hozzáadott értékkel rendelkezik. A Kravtex-Kühne Csoport önállóan, generálpartner nélkül hajtotta végre a fejlesztést, a kiemelt rendszerintegrációs és szoftverfejlesztési feladatok is Magyarországon valósultak meg.

A cégcsoport saját gyártmánya az önhordó vázszerkezet mellett szinte valamennyi fém alkatrész is, beleértve a futómű-felfüggesztéseket. Az Electronellhez közel 100 magyar kis- és középvállalkozás kapcsolódik gyártmányaival, továbbá olyan meghatározó hazai vállalatok és foglalkoztatók is szállítanak hozzá komponenseket, mint a Rába, a Knorr-Bremse, a Metal 99, az OROSházaGLAS, a Hirschler Üvegipari Vállalkozás, a König, a Graboplast és a Semperform.

Az e-buszok sorozatgyártásának megkezdése közel 500 magyar munkahely megőrzéséhez járul hozzá közvetlenül, és 100 magyar beszállító számára jelent megrendelést.

A Credobusról

A Credobusokat készítő Kravtex-Kühne Csoport Magyarország egyik legnagyobb, hazai tulajdonú gépipari vállalata, amely a buszok mellett mezőgazdasági gépek gyártásával, valamint személyszállítással foglalkozik. A cégcsoport 1999 óta Magyarország vezető buszgyártójává fejlődött, és eddig több mint 3000 autóbuszt gyártott. A magyar közforgalmú helyközi buszközlekedésben a járművek közel fele Credobus-gyártmányú. A vállalat modern, részben robotizált, több mint 20.000 négyzetméteres mosonmagyaróvári egysége évente akár 1000 busz gyártására is alkalmas.

A Volánbusznál legutóbb 200 darab Econell 12 típusú jármű és 47 darab csuklós Econell 18 Next fiatalította a flottát. A közlekedési társaság örömmel várja a lehetőséget az elektromos kivitelű Credobusok tesztelésére, beszerzésére és üzemeltetésére is. Az Electronell 18-at 2025 elején már az utasok is kipróbálhatják a MÁV-csoport járatain. A próbafutás részleteiről a vállalat weboldalán adnak majd tájékoztatást.

Forrás: 

VOLÁNBUSZ Zrt.

Kommunikációs Igazgatóság

Képforrás:

A Volánbusz 2024. december 15-től számos menetrendmódosítást, korrekciót vezet be az ország területén, elsősorban a munkába és iskolába járás lehetőségeinek javítása, a vasúti és autóbuszos kiszolgálás összehangolása, valamint az országos autóbusz-vonalakon jelentkező utazási igények továbbra is megfelelő kiszolgálása érdekében. Komárom-Esztergom vármegyében, illetve egyes Győr és Székesfehérvár felé vezető autóbuszvonalakon is új menetrend segíti a kényelmes, gyors eljutást.

2024. december 15-től Esztergom, Komárom, Tata, Tatabánya, Mór és Székesfehérvár térségében számos autóbuszvonalon új menetrendet vezet be a Volánbusz. A fejlesztéseknek köszönhetően a járatok könnyebben megjegyezhető, ütemes menetrend szerint közlekednek, rendszeresen csatlakoznak a vonatokhoz vagy más autóbuszjáratokhoz, illetve számos településről kedvezőbbé válik a járásközpontok, megyeszékhelyek közvetlen elérhetősége.

A 10-es út térsége Komárom és Esztergom között

Az Esztergom–Nyergesújfalu–Dunaalmás útvonalon közlekedő autóbuszjáratok menetrendje változik, amelynek eredményeképpen a buszok egyenletesebb eloszlás szerint indulnak, és Dorog, Vasútállomáson Nyergesújfalu irányába a továbbiakban is csatlakoznak a Budapest felől érkező, illetve Budapest felé induló Z72-es vonatokhoz.

A fenti módosítással együtt a 815-ös számú Budapest–Pilisvörösvár–Dorog–Nyergesújfalu–Süttő autóbuszjáratok a továbbiakban nem közlekednek. Tokodaltáró, Tokod, Tát, Nyergesújfalu, Lábatlan, Süttő települések és Budapest között utazni a Z72-es vonatokhoz egész nap 30, illetve 60 percenként Dorogon csatlakozó buszokkal lehetséges. Bajót településről a jelenleginél jelentősen több közvetlen autóbuszjárat közlekedik Dorog–Esztergom irányába, illetve munkanapokon délután Esztergom és Mogyorósbánya között is bővül a közvetlen autóbuszjáratok száma.

Almásfüzitő és Komárom között ütemes autóbuszmenetrend lép életbe: munkanapokon reggel 06:30 és 08:00 között Komárom felé 15-20 percenként, délután 13:15 és 15:45 között Almásfüzitő felé egységesen 15 percenként, egyéb időszakokban 30 percenként, míg hétvégén 60 percenként közlekednek az autóbuszok.

Komárom és Tata térsége

A jelenlegi Komárom–Almásfüzitő, Almásfüzitő–Tata, Tata–Tatabánya, Tatabánya–Oroszlány(–Kisbér) viszonylatú autóbuszjáratok útvonalát összeköti egymással a Volánbusz. A változtatás eredményeképpen jelentősen javul a térség települései között a közvetlen utazási kapcsolat, többek között Naszály településről jellemzően óránként elérhetővé válik Komárom és Tatabánya is.

A jelenleg csak Tata és Szomód, vagy Tata és Dunaszentmiklós között közlekedő járatok jelentős része Tata végállomás helyett Tatabánya érintésével Oroszlányig, illetve Oroszlányból közlekedik, így Dunaszentmiklós és Szomód településekről egész nap biztosított lesz a közvetlen eljutási lehetőség a megyeszékhelyre. Az autóbuszok ütemes menetrend szerint indulnak, melyek a legtöbb esetben Tata vasútállomáson csatlakozást biztosítanak a Budapest, illetve Komáromon át Győr felé induló, valamint az ezekből az irányokból érkező S10-es személyvonatokhoz.

A Tata és Baj között közlekedő autóbuszjáratok új, ütemes jellegű menetrend szerint közlekednek, melyek a legtöbb esetben Tóvároskert vasúti megállóhelyen csatlakozást biztosítanak a Budapest, illetve Komáromon át Győr felé, valamint az ezekből az irányokból érkező közlekedő S10-es személyvonatokhoz.

A Tatabánya–Vértesszőlős–Tata útvonalon is új, ütemes menetrend lép életbe: munkanapokon napközben egységesen 20 percenként, munkanapokon jellemzően reggel 6 és 8, illetve délután 14 és 17 óra között 7-8 percenként, hétvégén 40 percenként közlekednek az autóbuszok.

Új, ütemes autóbuszmenetrend segíti a közlekedést a Komárom–Mocsa–Kocs–Tata útvonalon is, ahol az autóbuszok kétóránként, bizonyos időszakokban ennél sűrűbben indulnak, így például Mocsa település Komárom és Tata felől is kedvezőbb kiszolgálást kap. Az autóbuszjáratok Komáromban csatlakoznak a Győr felől és felé közlekedő vonatokhoz. Mindemellett Mocsa és Tatabánya között közvetlen járat is segíti az eljutást tanítási napokon reggel Mocsáról Tatabánya, délután pedig Tatabányáról Mocsa irányába. Kocs és Tata között minden nap ütemesen, óránként indulnak majd buszok.

Új autóbuszjáratok közlekednek a Győr–Bőny–Bábolna–Nagyigmánd–Kocs–Tata–Tatabánya útvonalon kétóránkénti gyakorisággal, ezáltal Bőny, Bana, Bábolna, valamint Nagyigmánd felől kedvezőbbé válik Tata, Győr, illetve Tatabánya elérhetősége.

Oroszlány térsége

Tatabánya és Oroszlány között új menetrend szerint indulnak az autóbuszok. A gyorsjáratok munkanapokon egész nap legalább 30, hétvégén 60 percenként, míg a lassabb, Kecskéden át közlekedő járatok munkanapokon reggel csúcsidőben 10-30, délután 30, napközben óránként, hétvégén jellemzően két óránként indulnak.

Új, közvetlen Komárom–Naszály–Tata–Tatabánya–Oroszlány–Kisbér autóbuszvonal indul, ahol az autóbuszok ütemesen, munkanapokon óránként, szabad- és munkaszüneti napokon kétóránként közlekednek. A járatok Tatabánya és Kisbér között Környe, Majk, Oroszlány, Bokod, Dad, Császár és Vérteskethely települések érintésével közlekednek, így jelentősen javulnak a térség települései között is a közvetlen utazási lehetőségek.

Kisbér és Tatabánya között Dad és Kömlőd érintésével mindennap legalább kétóránként indulnak az autóbuszok, melyeket munkanapokon további számos járat is kiegészít a fenti települések között. Az autóbuszjáratok egy része Kisbér, vasútállomásig közlekedik, ahol csatlakozást biztosítanak a Székesfehérvár irányába, illetve irányából közlekedő vonatokhoz.

Mór és a 81-es út térsége

Új menetrend szerint közlekednek az autóbuszjáratok Székesfehérvár és Tatabánya között. Az autóbuszok ezentúl több, az útvonalon található fontosabb megállóhelyen megállnak, a két város közötti utat pedig jellemzően 1 óra 20 perc alatt teszik meg. Az autóbuszok Tatabányáról mindennap 6 és 19 óra között óránként, Székesfehérvárról 5:25-kor, majd 06:40 és 19:40 között szintén óránként indulnak. A változtatás eredményeképpen többek közt Pusztavám, illetve Bokod településekről is óránként elérhetővé válik Tatabánya és Székesfehérvár is. Székesfehérvár és Mór között a gyorsjáratok mellett regionális autóbuszok is közlekednek munkanapokon óránként, hétvégén pedig kétóránként, így Székesfehérvár és Mór között a gyors- és a regionális autóbuszokkal együttesen egész nap, ütemesen 30 percenként kínál eljutási lehetőséget a Volánbusz.

A változások további részletei a társaság honlapján olvashatók.

Az országszerte életbe lépő módosítások itt találhatók.

 

 

Forrás: VOLÁNBUSZ Zrt.

A Zsámbéki-medencében jelenleg a 102-es főút az egyetlen olyan szakasz, amelyet a teherforgalom használhat az M1-es autópálya és a 10-es főút között. A 102-es főút forgalma elsősorban 7 Pest vármegyei település, Herceghalom, Zsámbék, Tök, Perbál, Tinnye, Piliscsaba és Pilisjászfalu mindennapjait érinti. Hosszú távon az M100-as autóút oldja majd meg ezt a helyzetet, de annak megépítéséig egy olyan megoldást dolgoztak ki a szakemberek, amelyek a 102-es főúton átmenő teherautók számát csökkentheti és egyenletesebben eloszthatja a térségben, ez pedig négy mellékúti szakaszból kijelölt új 103-as főút lesz.

Az új 103-as főút négy mellékút egy-egy szakaszából lesz kijelölve a Zsámbék-Szomor-Bajna-Nagysáp-Tát-Esztergom nyomvonalon. Az új főúti kijelölés 2025. január 1-től lép életbe, addig a Magyar Közút Nonprofit Zrt. minden olyan forgalomtechnikai és üzemeltetési beavatkozást (pl. árok- és padkarendezés, útkarbantartás, táblák kihelyezése stb.), elvégez, ami ahhoz szükséges, hogy a 103-as főút nyomvonalán a jövőben is valamennyi úthasználó biztonságosan érhesse el úticélját. Ezzel párhuzamosan a 102-es főútra kiadott teherfuvarozási engedélyeket visszavonják, az új engedélyeket pedig szigorúan és kizárólag a célállomásnak megfelelő útvonalra adják ki a térségben. A cél, hogy ne csak a 102-es, hanem jövőre már a 103-as főutat is használhassák a nehézgépjárművek, ezzel tehermentesítve a 102-es főút nyomvonalán élőket a koncentrált átmenő teherautó forgalomtól. Az engedélyeket külön, egyedileg bírálják el, ez alapján döntenek majd a szakemberek, hogy mely teherautó használhatja a 102-es vagy 103-as főutat.

A hosszútávú megoldás az M100-as gyorsforgalmi út megépítése lesz, melynek feltételes közbeszerzési eljárását az Építési és Közlekedési Minisztérium a tervek szerint hamarosan kiírja és ezzel párhuzamosan megkezdődhet a 10-es számú főutat tehermentesítő elkerülő út, az M10-es gyorsforgalmi út tervezése és szintén a feltételes közbeszerzési eljárás kiírása.

A teherautóval közlekedők behajtási engedélyeket a Magyar Közút Nonprofit Zrt. e-ügyfélszolgálatán keresztül, a következő linkre kattintva igényelhetnek a jövőben is: https://internet.kozut.hu/ugyfelszolgalat/behajtasi-engedely/.

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. a jövőben folyamatosan figyeli az új évben életbe lépő szabályozást, a tapasztalatok alapján pedig a szükséges további forgalomszabályozási és egyéb forgalomtechnikai beavatkozásokat is ezek alapján végzi majd el. Az elsődleges cél továbbra is a közlekedésbiztonság és a térségben élők életkörülményeinek javítása lesz.

 

Forrás: Magyar Közút Nonprofit Zrt.

 

 

 A hirtelen szívhalál az egyik leggyakoribb halálozási ok hazánkban, de azonnali beavatkozással az érintettek egy része megmenthető. Az Együtt az Életért, Sopronért Mentő Alapítvány felajánlásának köszönhetően mostantól már Sopronban, a Volánbusz állomásán is egy félautomata defibrillátor szolgálja a sikeres újraélesztést, az utasok, járókelők életének védelmét. 

Az Együtt az Életért, Sopronért Mentő Alapítvány kuratóriumának döntése alapján megvásárolt egy Reanibex 100 típusú, könnyen és egyszerűen kezelhető készüléket, amely felnőtt és gyermek újraélesztés során egyaránt használható. A defibrillátor beszerzésével a soproni mentőalapítvány szeretné megköszönni a több, mint húsz éves támogatást, amelyet a lakosságtól, helyi és környékbeli cégektől, illetve vállalkozásoktól kapott. 

Az alapítvány felajánlásának köszönhetően ez a készülék mostantól a soproni autóbusz-állomáson (9400 Sopron, Lackner Kristóf utca 9-11.) segíti az életmentést. A rendkívül egyszerűen használható, magyar nyelven utasításokat adó okoseszközt az állomás közforgalmú területén, a váróteremben helyezték el, a személyzet képzése a használatára folyamatos. Az eszköz átadásával egy időben megkezdődött az autóbusz-állomás hivatalos Életmentő Ponttá történő minősítése, melynek feltétele az életmentésre kiképzett személyzet, illetve a defibrillátor elérhetősége. 

Az Országos Mentőszolgálat Hősképzésén keresztül, képzett oktatók segítségével mindenki számára elérhető az életmentő beavatkozások, mozdulatok tanulása, gyakorlása. Hősképzést a vármegyeszékhelyi mentőállomásokon minden hónap első hétfőjén, 15:00 és 17:00 között tartanak, előzetes regisztráció nélkül! 

A defibrillátor ünnepélyes átadásán Dr. Éger István, az Együtt az Életért, Sopronért Mentő Alapítvány titkára elmondta: „Alapítványunk a térség lakosságának támogatásával több mint 20 éve igyekszik javítani a Sopront és környékét ellátó mentőszolgálat dolgozóinak munkakörülményeit és eszközeit, az ellátás színvonalát. Elérkezett az idő, amikor visszaadhatunk valamit abból, amit az elmúlt évtizedekben kaptunk az itt élőktől. A félautomata defibrillátort a Volánbusz állomásán helyeztük el, hiszen a soproniak és a vonzáskörzetben lakók többsége rendszeresen megfordul itt. Köszönöm az önkormányzat támogatását is, hiszen az elmúlt években kiemelten segítette az alapítvány munkáját, aminek többek között egy speciális mentőgépjármű és egy nagyértékű lélegeztetőgép beszerzése is köszönhető.” 

 

 Magas Ádám, Sopron önkormányzati képviselője hangsúlyozta: „Tökéletes helyre került a defibrillátor, hiszen nemcsak az autóbusz-állomás, de a fél éve átadott, néhány lépésre található vásárcsarnok látogatóinak is nagy segítségére lehet. A városban több helyen elérhetők ilyen életmentő készülékek, amelyeket sajnos használni is kellett már, de bízom benne, hogy egyre ritkábban lesz rájuk szükség. A mai esemény az együttműködés és a szolidaritás szimbóluma. Köszönöm az Alapítvány, illetve a Volánbusz munkáját, amely lehetővé tette a megvalósítását.” 

Tóth László, a Volánbusz forgalmi telephelyvezetője ismertette: „Országszerte 17 helyszínen – Budapesten a Népliget és a Stadion állomásokon, a kaposvári, pécsi, győri, szolnoki, jászberényi, karcagi, gyöngyösi, hatvani, salgótarjáni, miskolci, kiskunfélegyházi és szegedi autóbusz-állomásokon, valamint a zalaegerszegi, tatabányai és dorogi műszaki telephelyünkön – már eddig is rendelkezésre álltak, és bizony több esetben életet is mentettek a defibrillátorok a Volánbusz szolgálati helyein. Nagy örömünkre szolgál, hogy immár a soproni és Sopron környéki utasokat is nagyobb biztonságban tudhatjuk az alapítvány által felajánlott eszköznek köszönhetően!” 

A Volánbusz autóbusz-állomásain több tízezer – Sopronban mintegy 15 ezer – utas fordul meg naponta. A soproni állomást évente mintegy 75 ezer helyi és 137 ezer helyközi autóbuszjárat érinti. Ha valamelyik utas rosszul lesz, a közlekedési társaság munkatársai természetesen azonnal hívják a mentőszolgálatot. De ilyen esetben minden perc számít! A szívműködés helyreállításának esélye percről percre rohamosan csökken, a kihelyezett defibrillátorok ezért kiemelt szerephez jutnak az ilyen esetekben. Alkalmazásukkal a mentők kiérkezéséig is szakszerű segítséget kaphatnak az érintettek. Az azonnal megkezdett újraélesztés sikerének esélyét az egyszerűen és biztonságosan használható készülékek által perceken belül leadott elektrosokk jelentősen növeli.

 

 

Forrás: Volánbusz

 

Cikk ajánló

Esztergom Megyei Jogú Város Önkormányzata értesíti a lakosságot, hogy 2025. április 30-án, szerdán...

Egy anyák napja apropójából készült országos reprezentatív kutatás szerint tízből hat magyar...

  Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a parkolás a teljes város...

Hirdetés

netfone 2024 11

ELÉRHETŐSÉGEINK

GRAN TV
Székhely: 2500 Esztergom, Perc u. 3.
Stúdió: 2500 Esztergom, Kossuth L. u. 64.
+36 (30) 140-06-03, +36 (36) 898-000
 Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.